Muberraonur 6. Ayıma girdim bende daha hiç alışveriş yapmadım pazartesi toplu yapıcam bende devlete gidiyordum dokturumdan çok memnundum ama malesef hastane sadece yoğun bakım çalışmaya başladı detaylı ultrosun için haftam geldi bu yüzden özel tercih ettik virüs var diye de çocuğumu sağlığından yada ihtiyaçlarından mahrum bırakmak istemiyorum gerekli önlemleri alıcam ve yapılması gerekenkeri yapıcam sende korkma🤗