Damy Kızım olacak ve Dora koymayı düşünüyorum. Kaba bulanlar oldu fikrinizi almak istiyorum. Yabancı ülkelerde kız ismi olarak kullanılsa da ülkemizde erkek olarak kullanılıyor sanırım.🙄
Melisakokpinar Damy ben farklı isim severim Dora da çok güzelmiş sadece dediğin gibi erkek ismi gibi mi geliyor ki acaba kulağa bi orda durdum 🤷♀️ yoksa çok güzel
Buse91 Damy benim oğlum olucak kısmetse kızım olsaydı Dora koymak istiyodum😊 hiç Dora isminde erkekte duymadım hepsi kızdı🤗
Damy Melisakokpinar Bana ise aksine kız ve gayet kibar bir isim olarak geliyor, bilemedim teşekkürler yorumun için 🥰
Eylul9235 Ben de kız bebek bekliyorum seçeneklerim arasında dora vardı anlamı güzel bence baskın bi isim benim çok hoşuma gidiyor ☺️ Erkekte kullanır kızda. Deniz,seray gibi bi isim unisex bi isim
Damy Eylul9235 evet anlamı da güzel dediğin gibi bende çok beğeniyorum aynı fikirdeyim seninle, sağlıkla gelsin kızlarımız inşallah 😍
Damy superm0m evet haklısınız mutlaka olacak 😅 ama zaten ne koyarsak koyalım illa beğenmeyen olmayacak mı olacak duymazdan gelmek istediğimiz ismi koymak en doğrusu sanırım 🙈
Damy Buse91 buna çok sevindim 😍 benim çevremde hiç olmadığı için değerlendirememiştim tam anlamıyla. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah oğlunuzu teşekkür ederim 🥰
Damy superm0m al işte bir de buradan yak 😅 Nil ismini ben çok beğeniyorum bu arada çok güzel ve kibar bence 😍
Damy Harvicell ben değil ama eşim iki isim istiyor bakıcaz artık 🙈 ama güzelmiş elis dora teşekkür ederim 🥰