Sumru valla bana da dese ben de şaşırırdım. İnsan ilk gebeliği olunca bilemiyor ama. Bu direkt sezaryen yapacağının sinyalini net bir şekilde vermiş. Yani şimdiden bunu diyorsa ilerde de çatın dar deyip, kilosu fazla olacak deyip seni zorla sezaryene yönlendirir. Bence değiştirmelisin doktorunu.