busraaa1 Mek78 ben 11.haftamın içindeyim beyaz akintim da var lekelenme de var doktor normal demişti kanaman olmadığı sürece sorun yok dedi ilk 3 ay daha çok görülüyor
Melisakokpinar Mek78 bence doktoruna bi söyle Allaha emanet birşey olmaz ama söylemekte fayda var Buarada 38+3 teyim bana dua edin doğum için 😍🤲
cnntylmz Mek78 bende 9+2 haftaligim. 5.haftamdan beri lekem vardi bu hafta gecti. Doktorum adet kanamasi gibi olursa hemen gel dedi insallah bi sorun yoktur icini rahatlatmak icin doktoruna gidebilirsin canim
Bebekbal busraaa1 canım aynı haftadayız,nasıl geçiyor hamileliğin?ben çok zorlanıyorum yemek yiyemiyorum bulantı var her sabah snein geçtimi bulantıların
Mek78 Bebekbal sabahları kalkınca bulantım oluyor hergün de olmuyor bugün daha iyiydim mesela ama bulanınca çıkartıyorum çoğunlukla
busraaa1 Bebekbal kokuya karşı çok hassasiyetim var bulantılarım hep oluyor dış fırçalarken bile sürekli istifra edecek gibi oluyorum suanlik iyi gidiyor ama şu aralar çok çikolata yiyorum🤩
Aylaninannesi Kahverengi leke içeride biriken kan demek, lütfen her geldiğinde doktora danısın çünkü bilmediğiniz bir kanama alanı olabilir. Her kanama bir düşük tehlikesidir
Mek78 Aylaninannesi doktorumla görüştüm gidip muayne olmak istedim biraz rahat davranıyor gibi hissettim daha önce de düşük yaptığım için tedirgin oldum başka bir doktora randevu aldım yarın için