Aybalammm Merhaba arkadaşlar 40haftayi doldurdum ama doktor normal doğumu önerdiği için bekleyiş içerisindeyiz ama sancım yok neler yapmam gerekiyor doğum gerçekleşmesi için bana öneriler verir misiniz