Evita
Almanyada doktorunu değiştirmek zorunda kalan oldu mu son aylarda? Ben taşınacağımız için şehir değişikliğinden dolayı değiştirmek zorundayım. Ama son 3 ayda dr değiştirince yeni gittiğim dr devletten hiç para alamıyormuş. Yeni gittiğim yerde hazır coronayı da bahane edip açıkta kalır mıyım canım sıkıldı. Böyle bişey yaşayan oldu mu?