Fgnygtarvs asaf çok güzel isim yakın zamanda dayım oğluna koymasaydı ben kesin koyardım 🤪o ömer Asaf koydu
Ben yasir ismini de seviyordum ama onu da koydular yakınımdakiler😵😩
En sonunda erkek çocuk diye eşime bıraktım o koysun (ben beğenmezsem itiraz ederim sadece) 🙂 kız olunca ben kendim karar veririm artık 😃😃