Aykal Kızlar idrar yollarında iltihap olduğunu söyledi doktor ilaç verdi kaç güne geçer sizce geçmezse bebeğe zararı var mı yaşayan var mı?
sebato Aykal merhaba ben yaşadım idrar yolu enfeksiyonu halda yaşıyorum 27.haftamdayım bu hafta doktorum fitil verdi bugün onu kullanmaya başlayacağım
Minikkusum_ Aykal enfeksiyon bende de var fitil kullandım antibiyotik tek kullanımlık toz ilaç yani faydadi yok maalesef dunde gittim doktora hamilelikte maalesef yaşanıyor enfeksiyon dedi çok su içeceksin dedi yani ben aylardır cekiyorum
Aykal sebato benim sağlık ocağındaki doktorum verdi iki ilaç kontrole gidemiyorum malum virüsten dolayı doktoruma soramadım henüz
Aykal Minikkusum_ hmm ben zaten progestan kullanıyorum fitil olarak sağlık ocağındaki doktor verdi ilaç su içemiyorum mide şişkinliği çok yaşıyorum maalesef