Suheda Hazal_altk eğer genetikse ne yapsan catliyor malesef ama bazi kremler var sanirim ben badem yagi kullaniyorum yinede catladm ama arada suruyorum yinede nemlo kalsim die
deryaersin Hazal_altk lierac kullanıyorum 4. Aydan beri memnunum doktorum tavsiye etti size de öneririm
Sldaygn Ben vazelin ve bebek yağı kullanıyorum bol bol da su içiyorum pahalı kremlere gerek yok bence çatlayacağı varsa çatlar😊
Hazal_altk Sldaygn en büyük sorunum su hamileliğimin başından beri su içemiyorum zorla bi kaç yudum alıyorum 😔
Parpali Netten Badger markasinin urunlerine bakabilirsiniz ben kullaniyorum surusu biraz zor ama bayagi yogun nemlendiriyo
Bahartunali Hazal_altk sebamed kullanıyorum en iyisi o diye biliyorum çatlak kremi de lierac phytolastil jel çok iyi
nurrrrrr Aslında ben bi krem aldım. bi tanıdık tavsiye etti. Onu her gün vucuduna sürersen olmaz dedi. kendisi onu kullanınca hic çatlağı olmamış bende aldim deniyorum inşallah olmaz