asimmela Merhaba kızlar öncelikle herkese sağlıklı günler dilerim. 6+2 haftalık hamileyim doktor arayisim devam ediyor acaba avrasya da doğum yapan veya giden var mı Atilla beyi çok tavsiye ediyorlar sizin öneriniz nedir
Kbraozak asimmela ben başarıya gidiyorum ama atilla hoca da iyi diyorlar bayan düşünürsen asya hastanesinde ebru hanım var o da çok iyi diyorlar
Kbraozak asimmela ben başarıya gidiyorum ama atilla hoca da iyi diyorlar bayan düşünürsen asya hastanesinde ebru hanım var o da çok iyi diyorlar