e-soylu ben hem pijama hem gecelik olarak aldım. Sadece geceliği kullandım.pijamayı olduğu gibi eve getirdim.
İkinci bebiş için de bir tane pijama takımı aldım saten mürdüm rengi trendyoldan.birde beyaz kolu sade dantel olan gecelik bakıyorum foto çekimi için .ama hepsi iç gösteriyor. O yaz sıcağında da sabahlıkla da giyemeyeceğim için neye karar vereceğimi bilemiyorum.