Adsmyr Arkadaşlar 31 haftalık gebeyim sağlık ocağından bana bu ilacı verdiler içinde Demir vitaminler folik asit felan var. Kullanan var mı? 31 haftalıktan sonra bunun için biraz geç değil mi bilemedim
Busradonmezus Adsmyr biraz geç olmuş sanki. Decaviti hatta bebek gelisimi iyiyse kesiyorlar o haftalarda
Seyma_01 Adsmyr ben 27+2 yim epeydir kullanıyorum doğuma kadar devam edilecek dediler özellikle d vitamini eksikliğinden dolayı vermişlerdi zaten sağlık bakanlığı da öneriyormuş
Mucize34 Adsmyr ben hamileliğimin baisndan beri kullanıyorum şu an 35 olucaz hala kullanıyorum başlarda hergun kullnaiyordum son 2 aydır 1 gün arayla kullaniyorum
Adsmyr Seyma_01 içinde folik asit falanda var o kafamı karıştırdı folik asiti 12 haftadan sonra kesiyorlar çnkü
Gaazell Adsmyr Geç olmuş biraz ya ondan önce başka ilaç kullanıyor muydunuz acaba. Doktor bana bu ilacı 12 haftalıkken yazdı bir de demir ilacı adı Maltofer ikisini kullanıyorum
Adsmyr Gaazell Demir ilacı kullanmıştım bi bir ay kadar ama oda kabızlık yaptı bnde diye bıraktım başka bişey kullanmadım ben hiç
Elifeminask Adsmyr canm degerlerine bakiyrlar oyle veryrlar muhtemelen onceden ihtycn yokms senin bebk buyudkce ihtycolms. Ben 32 haftaligim ilk gunden veri icyorm irice bi hap bnde cok hafif bulntida yapyr.