Benimde ilkte erkek dediler canım hiç şaşırmadım sanki biliyormuşum gibiydi sonra kız dediler bi hafta kesin kız olduğunu öğrendik ama bi türlü benimseyemedim kızım diye seviyodum ama sanki yanlış bişey diyorum gibi geliyordu sonradan erkek olduğunu öğrendik tekrar şuan 26. Haftadayız erkek hala 😂