Sibelgokhan Kızlar hicbir yerimde ci şükür çatlak oluşmadı fakat bugün farkettim ki kalçada mor ve kırmızı lekenmeler var bu çatlayacağınin işaretimi ?
Lfsfn Sibelgokhan benim de bacak ve kalçamda mor kırmızı çizgiler oluştu 31. Haftamdayım. Çatlak yağları kullanıyorum ama işe yaramadı. Yakında harita gibi olurum gibime geliyor.
Minnaksever Evet benim de var çatlak mor kırmızı ama leke gibi derken çizgi gibi mi yuvarlak mı cilt lekesi gibi mi anlamadim
Seyma_1907 Evet çatlak oluyor benimde ilk öyle başladı şuan çatlaksız yerim yok önce kalça sonra karnım oldu. 39+3 oldum harita gibiyim 🙄
Blge28 Seyma_1907 ne kadar süre içinde çatlağa dönüşüyor ben kan dolaşımından dolayı olduğunu düşünüyordum bayadır var çünkü çatlağa dönüşmedi benimki
Seyma_1907 Sibelgokhan bende krem kullandım lıerac kullandım bir gün bile aksatmadım ama sonuç kötü 🙄 yağ sürdüm hep nemli kaldı ama olucağı varsa oluyor. Çatlaktan göbeğim gözükmüyor. 60 kiloyla hamile kaldım 73 kiloyum şimdi 13 kilo aldım
Seyma_1907 Blge28 36 da sacede hafif pembemsi mor gibiydi 38 e girdik arttı şuan 39+3 çatlamayan yer yok. Ben 8 sene voleybol oynadım etlerim çok sert gergindi belki ondan bu kadar çatlamış olabilirim