Nfgthn ya Allahım şakamısınız ya yazmiyim diyorum duramadım gene Kardeşim 8 haftalık hamilesin hamile Bu çocuğun kontrolleri var Doktor görmesi gerekiyor ki en Tehlikeli dönemdesin Ufacık sabi tedbirini Al git Bişe olsa Virüsmü Daha önemliydi diyeceksin Bende korkuyorum ama doğumuma 40 gün kaldı Mecbur gidiyorum Evladım için..