Asilaymomm Rabia9461 ben de 18 haftalık gebeyim gece boyu kasık agrısındn uyuyamadm. Gunduzlrrıde vajınada batma oluyor normlmdr blmyorm doktorada gdemyorm virustn dolayı ☹️☹️
Vesra Bende sürekli baskı ve ağrı yaşıyordum Bir aydır bu şikayetlerle doktora başvurdum servis boyunu ölçtü ve erken doğum riskinin olduğunu söyledi prolutın iğne Ve progesteron hapı kullanıyorum tavsiyem servis boyunu ölçtürmeniz
Rabia9461 Vesra detaylı ultrason için gideceğim haftaya acaba geç olur mu gün içinde baskı hissediyorum sonra geçiyor devamlı oluyor muydu sizde kaçıncı haftada fark edildi
Vesra Rabia9461 ben sürekli hissediyordum hala hissediyorum maalesef 22 de ölçüldüğünde normaldi ama 24 üncü haftada Ölçüldüğünde kısalmıştı. Sizin kararınız şimdi ne desem olmaz 😭😱
Vesra Rabia9461 allah hepimizin yardımcısı olsun bebeklerimizi zamanında sağ Salim kucağımıza alalım inşallaj 🙏🏻