Poncik77 Doktorum açılma var yok demedi ama elini soktu normal doğum yapcaz dedi benim aklıma açılma var mı diye sormak gelmedi bilginiz var mi?
Mehtap74 Poncik77 benim yoktu ama arkadaşım 3 cm le 2-3 hafta dolaşmıştı belli olmuyor yani Rabbim biz avazda kurtarsın
Poncik77 Mehtap74 amiiin inşallah 🙏🏻 O an aklıma gelmedi ama bayağı elini soktu açılma olmasa girmezdi değil mi
Sedaahmett Mehtap74 3 cm açıklıkla hicbir doktor hamile insani dışari göndermez ki. Hemen yatiş yaparlar. Şahsen benim 2 cm acikligim vardi. Doktor sınırdasin diyordu. 3 cm olsaydi yatış yapardim diyordu.
Brrn8890 Poncik77 elini soktogu yer vajinaniz zaten 2 parmagiyla muayebe ediyr acilmamin oldugu yer rahim agzi oda doktorun parmka uclarina denk gelir.aciomaniz olsa doktorunuz söylerdi
Poncik77 Brrn8890 ooo daha da ileri sokacak elini o zaman ilerde ay çok cahilim bu konularda ben 😂😬 bnde eli içine girince o o bn bayağı açılmışım dedim 😅😅
Mehtap74 Sedaahmett sancısı yoktu ve haftasına vardı haftada 2 doktora gidip kontrol oluyordu ve yatışı yapılmadı eksiklerini tamamladı normal kontrole gittiğinde de 6 cm açıklıkla yatışı yapılıp 2 saatte doğurdu
Sedaahmett Mehtap74 benimde sancım yoktu ama ben 40 haftaliktim. En son kontrole gittigimde 3 cm acikligim olunca yatiş yapalim doğur artik demişti 😁😂 suni sanciyla dogurdum bende