Demir şu ilaç kullanamama olayı beni geriyo normalde enfeksiyonel tüm hastalıklarımda (amcam doktor) yaz amca antibiyortik ipneyi çektirme derdim şimdi en ufak bi enfeksiyon durumu öşüm gibi geliyo kesin bende de çıkıcak çünkü bi halsizlikte var üstümde ay sağlıkla geçsin şu dönemler sağlıkla bebeklerimizi kucaklayalımda 🤷🏻♀️🍀🙏🏼