Asliibarak_50 Pnr93 Ben 13.haftada öğrendim %80 kız dedi doktorum 21.haftada net öğrendim detaylı ultrasonda kızmış ☺️
Valsss Pnr93 12. Haftada erkege benziyo dedi bende en basindan beri erkek hissediyodum zaten🌸16. Haftada gittik erkekmis🦋
fosforlukalem 27ozge27 çok erken 😅 12. Hafta civarı kemik yapısından tahmin edebiliyor doktorlar. Kesinleşmesi 17-18. haftaları buluyor
papatyaa1 27ozge27 10+5 te sanırım çıkıntı var demişti. 12 de ikiliye gittiğimde erkek dedi. En son 14+3 te gittim hala kız umuduyla 😂 kesin erkek dedi resmini bile verdi 😂😂😂
blackdaisy Valla kizlar benimde oyleydi erkek diye demişlerdi dün öğrendim ki kızmış ama korkuyorum yine değişecek diye tam adapte oluyorum değişiyor 😂 https://i.imgyukle.com/2020/04/15/QinllM.jpg
Seda1208 Bende 15 haftalığım geçen hafta gittim doktor emin değilim ama kıza benziyor dedi 17 hafta da tekrar gideceğim o zaman net belli olur 🤗 bakalım değişecek mi 🤗
Caglahassan Kızlar banada tahmin yapabilir misiniz?🥰🥰 url=https://hizliresim.com/gGF4XZ][img]https://i.hizliresim.com/gGF4XZ.jpg[/img][/url]
Caglahassan Pnr93 12+5 bugün ikili testimiz vardı tahmin için çok erken 2 hafta daha bekleyelim en az dedi..
AyaYlmazYldrm papatyaa1 bn ayrintiliya kadar kiz umuduyla gttim ama ayrintili bile erkrk dedi 2. Oglum geliyor allaha sukur saglikli olsunlarda
Azracan blackdaisy banada başta erkek dedi pipisinide gösterdi https://imgyukle.com/i/QigGFy https://imgyukle.com/i/Qigzjh bak canım sonra kız dedi kordon dedi🥰