Unicorn12 Arkadaşlar merhaba. Bende 2.8cm çikolata kisti var geçen sene nisanda kimyasal yaşadım sonra bir daha da olmadı. Klomen çatlatma iğnesi denedik 2 ay yine olumsuz. Dün bu macundan sipariş verdim. Bir iki güne de adetim başlıcak. Kullanıp faydasını gören oldu mu acaba?
Unicorn12 Taze_hamis benim bugün geliyor Allahtan adetim de bugün başladı geç kalmadan başlıcam macuna. Ne kadar zamandır deniyorsun?