Yenidenanne Sumeyraaa 5.haftamdan beri kullanıyorum şuan 24 haftalık oldu bebeğim hala devam ediyorum çok fazla baş dönmesi yapıyo malesef doktoruma söylediğimde ciddi bi hormon alıyosun normal demişti bebişlerimiz için katlanıyoruz napalım 😕
Begmulusoy Bende kullanmistim ilk 2 ay ama sonra doktorum biraktirdi bebek tutundugu icin 😊 suan 21 olduk 🙈
Kubraislekyay Begmulusoy kanama yada leklenmenizde mi kullandınız birde fitil olarak mı kullandınız doktorumda bana verdi de
sibelll Ben 16. Hafta sonuna kadar kullandım ağızdan alınca köyü yapıyı vajinal almak daha etkili ve daha az yan etkisi oluyo
sibelll Sumeyraaa başdönmesi halsizlik yaşıyorsan vajinal aldığında yan etkileri yaşamıyosun ve daha etkili oluyor ilaç
Begmulusoy Kubraislekyay hayir benim kanamam hic olmadi lekelenmemde onlem amacli verdi doktorum canim
Kbrmrt Kubraislekyay bende 6. Haftda bi kutu kullandım, pembe lekelenmem olduğu için. Şu an geçti çok şükür.
Kubraislekyay Sumeyraaa progestanı 5. Haftamda doktor verdi iki hafta boyunca kullandım lekelenmem kanamam bitince geri bıraktım bırakmamam gerekiyormuş bi gece tekrar kullandım ertesi gün düşük yaparmış gibi kanamam oldu sonra kullanmadım puan 9. Haftadayız
Gamze612 Tup bebek ile hamile kaldim 5+2 gunlugum. Transferden beri hem alttan jel kullaniyorum, hem de progestan igne yaptiriyorum