Mugesen2303 sezeryana göre çok daha iyi olduğunu düşünüyorum bu fikir kişiden kişiye göre değişir tabiiki 😊 normal doğumda dikiş olursa sıkıntı oluyor ama ben çok nazlandım çok sıkıntısını çektim hiç geçmeyecek herhalde böyle yaşamaya devam edicem diye çok korktum ama çok şükür doğumdan 10 gün sonra o ilk günkü ağrılarım geçti🙈 epidural sonrası belde ağrı oluyor falan diyen de var ancak hiç öyle bir şey yaşamadım bu da çok korktuğum bir şeydi. Sadece dediğim gibi normal doğumda olan o epizyotomi sonrası biraz zor oluyor ama o da düzeliyor 😊