Cupkek Kızlar bugün adetimin 4günü yarın klomene başlıcam 11.gün doktara gitmem gerek ama randevu yok ayın 22sine denk geliyor nabcam ben doktara gitmeden olur mu gerekliyse iğne vurulucaktım çatlatma iğnesi özele gitsem 150₺ e bide iğne 100₺ nabıcam ya fikri olan var mı
Tugce1803 Cupkek doktora gitmeden olmaz maalesef. Takip edilmesi gerekiyor. Doktorun sekreteriyle konuşun size randevu ayarlasın.
Cupkek Yaaa çok sağolun kızlar fikirlerinizi yazmışssınız artık o gün gidip yalvarıcam yapıcak bişey yok 🙄
Cupkek Birnefes doğru hiç aklıma gelmemiştiii🤔 çok sağol canım inşallah doktor alır beni 🤲🏻 Kızlar birde bişey sorucam klomene sabah başlıcam ama kaç saat aralıkla içicem yazmadı doktor demedi de bilginiz varmı