Kızlar doktorum 38+6da sezaryana alacak ama bugün sancı oldu 15dk sürdü ağrısı ,bi ara 3dkda bir kasılma oldu ,şimdi de çocuk hareket ettikçe aşağıya vajinal batma bıçak gibi yaşıyorum,doktor 5dkda bi ağrı olursa gel demişti,ben napcam çekicem mi bu ağrıları daha 10gün var,artık her gün artarak böyle şeyler yaşıyorum canım çok acıyo