Mervemm MinikTavsanim kuzum inan sans eseri denk geldi mormalde basim döner ve agrirdi 2 hafta flan. Bir gün sagluk ocağına gittim aylik rutin kontril yapalım dedi tansiyona bakti 13 9 cıktı yüksek dedi hic takmadim. 2. Gün yine gittim kan tahlili sonucu almaya yine ölçtüm 14 10 çıkınca direk doktora git dedi. Gittik idrarda protein çıktı. Doktor 1 hafta tansiyon takibi yap dedi sabaj aksam o süreçte anlık yükseldiğini fark ettim suan gunde 3 kere tansiyon ilacı kullaniyorum.
SibelCengiz mom101 ben ilk aylarda yemek yiyemedim hic, cips falan iyi geliyodu... 23 hafta olduk ama kana kana kola icesim var haftada birkackere 3 4 yudum icerim :)
Mervemm MinikTavsanim dijital canim benim yoktu ablamdan aldim 1hafta onla ölçtüm sonra geri verdim doktor devam et diyince aldim bir tane
Gunai mom101 ben doktoruma sormusdum bana yiyrbilirsin dedi ben de cok seviyorum valla 😂 ama cok tuketmeyin zararida ola bilir
HmdZfr mom101 rabbimin izniyle bişey olmaz çünkü benim doktorumda ilk üç ay fetüs depodan besleniyor 3 aydan sonra sizden almaya başlıyor diye yani yiyebilirsin bende daha geçen akşam bi paket yedim abartım tabi☺️
Zeyneptoprak mom101 kötü örnek olmak istemem ama ben kolada içtim cipste yedim canım ne zaman isterse sağlıklıda beslendim karma beslenme düzenim vardı oğlum 19 aylık 24 haftalık gebeyim herhangi bi sıkıntım yok şükür 🙏🏼 Abartmadan yedim tabi 😅
Portredekitirtil mom101 valla ben canım istese istemese oldumu yiyorum içiyorum korkma bişey olmaz inşallah
EdibeHiraToprak mom101 ilk 5 ay su niyetine kola içtim mide bulantimi o bastırıodu hic bir sknntı yaşamadım.
bskulku mom101 ben gebeliğimi öğrendiğimden beri yiyiyorum. Doktor kola konusunda 2 3 günde 1 bardak içebilirsin dedi. Hiç kısıtlamadım kendimi bebiştede sıkıntı yok çok şükür. 18 gün kaldı doğuma.
Busragozer mom101 9 haftalık olduk bugün ben canım istedikçe yiyorum 😂sonuç olarak bebiş istiyor 🤩 kola hiç içmiyorum 😎