ald1017
Kamu kurumunda memurum.29 nisanda çalışabilir raporu almak için doktoruma gidecektim fakat randevusu 30 nisana denk geliyor.Dolayısıyla raporu 32+1 de almış oluyorum.Bu raporu 32+0 da mı almak gerekir aradaki 1 günün doğum sonrası izinden düşme gibi bir ihtimali var mı ?