Elif0 Kızlarr keseyi kaçıncı haftada gördünüz 4+2 haftalık hamileyim henüz hic kontrole gitmedim ilk kontrolüme ne zaman gitmeliyim keseyi görmek için?
Aysem_80 Elif0 merhaba canım hayırlı uğurlu olsun ben 6 haftam da gördüm tabi bu bazen kişiden kişiye de değişim göstere bilirmiş ☺️
meliccccc Elif0 4+2 de keseyi gordum canm karindan 🤲suan 6+5 im kalp icin bekliyorum insallah onuda duyarim🥰 ama kisiden kisiye degisir bu durum canm🙂
Rabia95 Elif0 4. Haftada gördüm. Sanırım ultrasondan ultrasona değişiyor, normalde 5. Haftada ve sonrasında görülüyor. 8+2’de kalp atışını duymuştuk, sana da nasip olur inşallah 🙏🏻😇
Elif0 Kızlar ben daha hic gitmedim kontrole sanki böyle gitmedikce biseyler ters gidicekmis gibime gelıyor ne zaman gitmeliyim sizce
Pudrakokusu Elif0 hemen git bence nedenn bekliyosunki,bende 4+0 da gördüm,ve ilaca falan başladık kan değerlerine bakıldı sagliklimi yeri normalmi,dia gebelikmi hepsini bilmen gerek
Pcoslubiranne Elif0 4+3 ögrendim 481 le hiç bir şey yoktu tabi.1 hafta sonra gel keseyi gormemiz lazim o zaman dedi.5+3 de gittim karından görüldü.
Pcoslubiranne Elif0 ha bu arada panik yapmana gerek yok gitsen bile görmen zor hiç bir şey de yapmaz doktor.folik asite başlamadiysan onu kullan.Bu zaman da ilaç vermiyor doktor tahlil de yapmıyor.