Esratokatt Kizlar sezaryanla dogum yaptim sabah 11.gibi oglumu kucagima aldim cok sukur ama meme ucum yok pompa aldik ama bebek agzina alamiyo ne yapmam lazim 😓
matruskaa Esratokatt philipsin meme uçları var canım genelde onu öneriyorlar bi bak istersen umarım emzirirsin en yakın zamanda
[silindi] Esratokatt şırangayla çıkartıyorlar diye biliyorum. Şırınganın ucu kesiyorlar gögüse takıyorlar çekiyorlar gögüs ucu çıkıyor diye biliyorum
matruskaa Esratokatt kendi tecrübem yok kuzum ama yakın arkadasımdan biliyorum bi süre onla emzirmişti bebeği sonra ucunu keserek yavas yavas alıştı bebek dene bence uygulanabilecek herşeyi
NaimeYilmaz Esratokatt canım benm meme ucunun bır onemı yok bebegın kahve rengı kısmından alması lazım agzına hıc ucu olmayan ınsanlar bile emzırebılıyor onu kastettım bi kaç vıdeo ızle ıstersen belkı yol gosterır sana Allah yardımcınız olsun 🙏
NeslihanPiaAbac Esratokatt meme ucuna gerek yok zaten meme yaralarıda sadece ucu vermekten kaynaklanıyor. Doktorunuza danışın emzirme hemşiresinin numarasını alın yardım isteyin isterseniz
biiiidamla Memenin sadece ucunu değil siyah halkanın tümünü ağzına alıp emmesi lazım cnm bende ilk şadece ucu vermeye çalıştım ama olmadı hemşire komple siyah halkayı ver dedi zaten zamanla o ucu çıkarıyor bende de uç yoktu hiç
deletedmom23 Esratokatt öncelikle geçmiş olsun canım göğüs uçları var onlardan kullan biraz onla emince ucu çıkar göğsünün onu çıkar hemen normal ver öyle öyle sabırla alışır
tubakumsal aventin göğüs ucu var ben onu kullanmıştım 1 ay 1 ay sonrada ucu çıkmıştı gogsumun tavsiye ederim
elvann Bizde 10 günlük olduk küvezde biberona alıştı silikon uçla emziriyorum çok şükür emiyor yarada olmadı