ek-istanbul Karatay kadın doğum Dr degilki onun lafına göre hareket ediyorsunuz 😤😤.
Bakın gebelik şekeri çok önemli bir konu siz istediğiniz kadar diyet yapın eğer sizin şekeriniz varsa bebeğiniz ÖLÜR.
İlerli aylarda şeker hastaliginizi fark ederseniz bebeğinizde kalıtsal hastalıklar meydana gelir ve genelde bu tür rahatsizliklar olup doğan bebekler ÖLÜR.
Kuzenim etrafındaki laflara uyup şeker testi yapmadı suyu fazla çıktı yine yapmadı doğumda bebeği sanciya dayanamayıp ÖLÜ doğdu ve bebeğin cildi balık gibi pul pul su toplamıştı . Dr dedigi tek şey kullanacağı tek bir ilaç ile bu hastalığın önüne geçebilirdik diye.
Siz kendi bebeğinize bu durumu yaşatmak istemiyorsanız yaptırın lütfen