Edcrfv
Kızlar aşıları ne zaman yaptırdınız ve zorunlu mu ebe msj atmış gelme haberleşiriz bi ara duruma göre diye ne icin aşı dedim cvp ta vermedi bi zararı olur mu günü geçer mİ
superm0m
Benim doktorum yaptırma bağışıklığı arttırıyor bir au sonra ben sana söylerim yaptır veya yaptırma diye dedi ve çokta önemli olmadığını söyledi yaptırmasandw olur dedi yanii bu arada tetanoz aşısı
Kaderag
Tetenoz aşısı bende 18 haftalıkken yaptırdım şimdi 19 haftayız zaten 2. Dozu da 1 ay sonra gel dedi bilmiyorum gerekli mi ama