Suhedaa_ 5+5 haftalık gebeyim. Az önce açık kahverengi leke geldi ama devam etmedi. Ağrım da oluyor ara ara. Aradım doktoru yarın gideceğim ama çok korkuyorum bişey oldu diye😔 yinede olumlu düşünmek istiyorum. Yaşayan var mı bu durumu ?
Blackkcat Suhedaa_ o haftalarda yaşayan çok canım,yerine yerleşiyordur iyice😻iyi düşün iyi olsun canım🌸