MFA Merhaba kızlar dün doktora gittim ve bana cumaya kadar bekle sancın olmasa gel suni sancı vercez dedi çünkü 40 +5 deyiz artık ve hiç bir belirtim yok suni sancıyla doğum yapan oldumu hiç belirtisi olmayan nasıl bişey çok korkuyorum
Busbusvehashas MFA hiç sancım açılmam yok cumartesi 40+1 de bana da önce propess sonra suni verilecek 😞
rabnaz6822 MFA Dün yakın arkadasım 40+6 da nişanı geldi 40+7 de sancısı gelip evde çekip 8cm açılmayla hastaneye gitti 😅Allah’tan Ümit kesilmez bol bol dua et🙏
Busbusvehashas MFA açıkçası literatüre göre suni sancı ile normal sancı aynı şey ama sanırım algısal olarak kadınlar suni sancıyı kıyaslayamadıkları için daha beter görüyor 🤷🏻♀️