Miniminti ben dün yaptırdım canım özelde 50 tl muayene ücreti verdim içecek 10 tl eczaneden aldım o kadar. Sabah aç karna kan verdim sonra 1 er saat arayla 2 kere kan verdim. Öğleden sonra hemen sonuç aldım. Şekerim yok ama sınırın da altında olan kansızlık ve demir eksikliğim vardı. TüP şeklinde sıvı demir ilacı verdi sabah akşam onu kullanıyorum. Ayrıca şeker çıkarsa zaten beslenme listesi veriyor ona göre dikkat ediyorsun. Bende kan yapıcı şeyler yemeye başladım. Varsa tavsiyesi olan bana yardımcı olsun kısa sürede hemen kansızlık için toparlanmam için ne yapmaliyim?