Acrbaby Merhaba hamiş arkadaslarım , bebeğinizin minik kıpırtılar , kelebek çırpıntısı şeklinde değilde biraz daha sert belirgin tekme veya hareketini ne zaman hissettiniz , biz 18 haftalığız pıt pıt şeklinde elimi koydugumda , ne zaman tekmelicek 😊👊
Aden Acrbaby 24 haftalık olana kadar öyle pıt pıt hissetmenin normal olduğunu söylüyorlar canım doktorlar ben 20 de güçlü hissetmeye başladım
Ecege Haftadayım ve artık çok net hem hissediyorum hemde eşim hissedebiliyor. Ne zaman uyandı kendini belli ediyor artık ☺ Biraz daha sabret sende hissedeceksin
Guneskiz 18 olduğu gün dedigin gibi ufak ufak kıpırdanma var di şuan 21 haftalık oldu bazen öyle bir şey yapıyor ki derinden hissediyorum ama daha tam tekme değil 😍
Demir 19+6 iken dışarıdan belli oldu,gün boyu telefona kaydedip durdum🙈Arada bir zıplatıyor beni ama hala kasıklarımda ya da karnımın alt bölgesinde bebişim.Yukarı çıkmasını bekliyorum bende🤩