Paer Hamilelikte nefes alamama hissi derin nefes Alma istegi neden oluyor nasıl geçer doktor bir ilaç veriyormu bu durum için malum hastaneye de gidemiyoruz neler yapabiliriz ne kullanabiliriz
Minnak35 Paer bendede var oy oy korkuli ruyam yok hayir ilac verliyorlae bebek buyudugu icin yer kalmadigini saniyormus piskolojik olarak nefes darligi oluomus
AylinKadir Paer aynısı bendede var nefes almaya doyamıyorum sanki uzun uzun nefes alma ihtiyacı duyuyorum demekki normalmiş 👍
Sibelgokhan Paer aynısı ben de var ve her hamilelikte olan birşey özellikle de merdiven çıkmak bana işkence gibi geliyor
Paer Minnak35 benimde şu son günlerde korkulu rüyam oldu bir anda nefesim kesilecek bir daha nefes alamayacak hissine kapılıyorum bu durumlardan da çok etkilendim
Tugbacolak Bebek dıyaframa baskı yaptıgı ıcın oluyor bunun ıcın bıldıgım kadarıyla bır ılac kullanımı yapılmıyor katlanılması gereken bır durum hatta o durum duzeldıgınde bebek kanala gırmıs demek oluyor☺️
Paer Tugbacolak durumun düzeldiginde bebek kanal a girmiş oldugunu bilmiyordum teşekkür ederim bu bilgi için son 2 ay kaldı zaten Allah hepimize sabırlar versin sagsalim kucagımıza almayı nasip etsin Allah'ım 🙏❤️
Tugbacolak Paer benmde son 25 gunum var kaldı dedıgınız gbı hayırlısıyla ınsallah sag saglm alalım kucagımıza🥰
Paer AylinKadir evet doktora gidemedigimiz için bilemiyorum da ve ilk hamileligim tecrübesizim AylinKadir
Paer AylinKadir evet normalmiş Anne olmak hiç kolay degilmiş ama sizin gibi sevgili Annelerdende bu gibi sorunları yaşayıp normal oldugunu ögrenmek beni mutlu ediyor