Haticebabyyy Sebla55 ben 1 Aydan beri kullanıyorum canm 30+6 oldum ilk aylarda verdi ama kullanmadım şimdi mecburen kullanıyorum erken Doğum riskim var bebeğin daha iyi gelişmesi lazım her ihtimale karşi
Haticebabyyy Haticebabyyy Sebla55 ama bana doktorum içmekte zorluk çekiyosan yemeğine karıştır öyle ye demişti belki piskolojiktir senin ki