Anee123ane kahve lekelenme eski kan oluyor, muhtemelen eski içinde kalan kan geliyordur. Yerleşmeden kaynaklı olabilir. Ama pembe ve kırmızıysa yeni kanamadır, kese etrafından ya da kesenden geliyor olabilir doktora görünmekte yarar var. Progestan kullanıyorsan devam et, kullanmıyorsan doktorun verecektir.