iremgun Bahar8001 yok zararı düşük engelleyici ben de kullanıyorum canım. Lekelenme, kanama, düşük riski görüldüğü zaman veriyor doktor.
1994ozg Bahar8001 hsyır tabii ki bir çoğumuz aylardır kullanıyoruz doktor neden versin zarar verecek ilacı
Bahar8001 Unsalinn_Annesii ewet banada bugün verdi 13+5 günlük hamileyim ağır bir ilaç dedi insallah birşey olmadan sağ saglim bu süreçleri atlatirz🙏
Bahar8001 Ewet haklisiniz arkadaşlar teşekkür ederim ınternetten baktım kimisi zararlı falan diyince kafam karisti
58_edaygmr_58 Bahar8001 bir zararı olsa zaten doktorun vermez o ilacı dimi Düşük önleyici ilacı herkes kullanıyor bende kullandım