Sabirsiz_Anne ha sancı var demişsiniz pardon ben de o sancıyla açılmaşar başlamıştır diye düşündüm. Ben de 39.haftadayım inanılmaz şiddetli ağrı oluyır ama geçtiği için gitmiyorum hastaneye. Eğer aürekliyse mutlaka gidin. Devamı yoksa maalesef anlamı olmuyor genelde gitmenin.