Prenses39 Bebeğinizin hareketlerini düzenli hissediyormusunuz. Mesela ben gün içinde her zaman hissetmiyorum biraz sabah hissetsem biraz akşam hissediyorum yada yatınca hissediyorum sizlerin düzenli mi hareketleri
Yaman Prenses39 bende 2 gundur daga fazla hissetmeye basladim ama tabi duzenli degil sadece hareketlendigi zaman duyuyorum ama 2 gundur cok hareketli 🙂
htcbdk17 Evet bizde sürekli hareketli değiliz. Bir şeyler yedikten sonra uzanınca hareketlerini daha fazla hissediyorum. 😀
burcu0818 Bende 25 haftalığım ve saati saatini tutmuyo 2 gün çok hafif hareket etti bugün ise sert bu haftalar normalmiş 28den sonra düzene girecekmiş kızlar şuan 18 saat uyumaları gerekiyormuş nekadar doğru bende bilmiyorum 🤷🏻♀️ 😅
Bellybuton burcu0818 Merhaba bende 25. haftadayim göbek deligimin biraz altinda be hep sol tarafta hissediyorum siz nerede hissediyosunuz ?
Prenses39 aselmehtap benim de galiba bende birgün çok hareket ediyor ya hergün öyle olsun istiyorum hoşuma gidiyor ama onlarda daha minicik o yüzden değişiyor demek ki😊
burcu0818 Prenses39 evet canım bu haftalar uyku modundalar çok normal ben ilk zamanlar çok korkardım sürekli hastaneye giderdim ama alıştım artık😅
htc-92 Ben hergün hissediyorum hareketli oluyor özellikle gündüz saat 12 oldu mu tekmeler başlıyor ☺️
Prenses39 htc-92 maşallah 😊 bende gergin hissediyorum da saati değişiyor birde cinsiyete göre de değişir mi acaba benim ki. Kız
burcu0818 Prenses39 canım tedbirli gidebilirsin maskeni eldivenini takarak aksatma bence kontrollerini
burcu0818 Bellybuton bende hep sol tarafta hissediyorum canım bazen göbeğimin üstünde bazen altında oluyo 28den sonra yukarıda sadece olcak canım