tashavva öncelikle olaylardan dolayı doktora gidemiyorum diye bir bahane olamaz ,içinizde bir can tasiyorsaniz gitmek zorundasınız, bu annelerin rahatlığını anlayamıyorum gerçekten. 2 aydır merak etmiyorsunuz bebeginiz ne durumda diye. Su virüsü bahane edipte kontrole gitmeyen o kadar çok insan varki.. oysaki kadın doğum poliknikleri hep açık . Çünkü zorunlu gitmemiz gereken bir durumdyiz. Lütfen konforla gidin 2 aydır gitmemek ne demek ya 😖 gidip bu kağıt asermesini doktorunuzla da konuşun
.