Misssimsek Bizimki de ceyhun halil olacak inşallah iki dedelerin isimleri kulağa çok tuhaf gelmiyor dimi 🤔
Misssimsek Nurah teşekkür ederim canım valla tuhaf mi diye düşünüp duruyordum ama ikisindende vazgecememistik 😊
aryaparla1 Brnimde oğlum olursa Atlas olacak inşallah😍 Aras,Bulut,Ayaz,Baransel bu isimlerde hoşuma gidiyor🥰
Ecebati Nurah 35+6 yım hala isim bulamıyoruz dert oldu en son Çağın Aren’de karar kıldık gubi ama hala emin degiliz
Ecebati [bilinmeyen] bu sene dogan çocukların yarısı Asaf neredeyse bu gidişle bir sınıfa en az 10 Asaf ya da Agah düşücek 🙈 allah analı babalı büyütsün insallah
Ecebati Zhrabeder61 bu sene dogan çocukların yarısı Asaf neredeyse bu gidişle bir sınıfa en az 10 Asaf ya da Agah düşücek 🙈 allah analı babalı büyütsün insallah