Momnurse Bebeğim doğmadığı için henüz kullanmadık ama kurduk. Kahve olanını aldım kapıdan filan sığmıyor ebat biraz büyük ama içi de baya geniş kurulumu çok basit. İçindeki yatağa gelince tabii hediye olduğu için çok yüksek kalite beklemeyin, sökülebilir fermuarlı alezi var yıkama açısından güzel ama baya ince Bi sünger. Ben üstteyken kullanıcam alta alınca artıkgüzel Bi yatak alırım diye düşündüm. Ben aldığımda 570 liraydı şuan sanırım daha indirimli satılıyo