Rabiakemal Kuzucum herkes kendi durumundan sana örnek veriyor bende dahil. ben o haftalarda hissediyordum ama başkası hissetmez ve sana normal der. Mesela ben bebeğimi sürekli hissediyorum hareketli bi bebek cunku ama 2 gün hissetmesem bi hayırdır niye hissetmiyorum derim ki emin ol benim kadar rahat soğukkanlı bi anne yoktur panik atak hiç değilim en ufak birsey doktora koşanlardan değilim ama boyle bi durumda ben bile su halimle hayırdır derim.
Her durum her gebelik farklı o yüzden kıyas yapmamak lazım. Belkide gerçekten bir şey yoktur ve uyuyordur ama buna emin olmak içinde doktora gitmen gerekiyor.
Sen normal su bu diyenlere bakma icin rahat etmiyorsa bu doktora gözük gidemiyorsan bi sağlık ocağında en azından bi kalbini dinlesinler.
Bence zaten kimsede normaldir şudur bide dememeli doktor bile ben görmeden birsey diyemem derken biz kımız ki boyle yorumlar yapalım ? Bende olmamıştır belki sende olacak yada tam tersi. O yüzden sen bu süreçte kimseyi değil kalbini dinle seni en iyi yönlendiren o olur 👍🏻