Banucuk ağlama canım sağlıklı olsunda öğrenirsin biraz daha bekleyip gitseydin bu haftalarda ihtimal söyleniyor 15 16 da kesin deniyor ☺️ Bende 16 da gitmeyi düşüyorum virüsden dolayı korkuyorum zaten beklicem birazdaha☺️ Allah kalbinden geçeni nasip etsin 🤲🏻