Papatya4
33+3 olduk 3 gündür karım agrıyor ishal olup sancı çekeriz ya goysumun altında da sanki Lastikle sıkışmış fena acıyor. Gaz sancısı mı bebekle alakalı mı bilmiyorum sevgili anneler sizde boyle olan varmı. Dun gaz sancım cok vardı ama sancı geçince de ağrı oluyor kasık ağrısıyla rahmim e bir ağrı vururuor bıçak gibi :( doktora gitmek istemiyorum ama gitmem gerekmi acaba ?