Merveakcaa1662Ya evet bunları bende duydum. Zaten bıraktırıcam ama şu ilk zamanlar çok zor geçiyor sürünüyorum resmen çok zor ilgileniyorum ilk hamileliğimde böyleydi hadi o zaman çocuk yoktu ayagıma dolanan şimdi 2 yaşında kızım var mecbur yemek aş kalkıyorsun yapıyosun kendimi iyi hissettiğim ilk an başlıcam çok zor bir süreç oda.