Meleknuur Kızlar selaam bebek arabası alacağız ama bir türlü karar veremiyorum çok pahallı bir şey almak istemiyorum malum doğum izni vs derken zaten çalışmıyoruz. İdare etmek gerekiyor🤦🏻♀️ Önerileriniz nedir hem travel sistem düşünüyorum
iremgun Meleknuur ben de burda durayım. Elele baby diye bir marka gördüm videolarda hoşuma gitti ama belki kullanan vardır yorum yapar 😊
pPapatya Meleknuur joie litetrax 4 kullanıyoruz 22 aylık oğluma. Hafif ve pratik bebek arası. Arka tekerlekleri biraz büyük ama hiç sıkıntı yaşamadık. 6 ay pusetini rahatlıkla kullandık. Tavsiye ederim 👍
Elifimde Ben kraft sharp model aldim ama aldigimda uygundu simdi biraz pahalanmis sanki daha kullanmadik bilmiyorum ama güzel 🤗
Nur5516 iremgun bende Elele baby düşünüyorum birkaç yorum gördüm gayet memnun herkes modellerde güzeldi kullanışlı duruyor 😍
Sibelgokhan Meleknuur canım benim aldığım travel sitem kiwi markasının ve harika bir urun fiyatına göre. Fiyatı da indirimdeyken 1099 liraya aldik .Tavsiye ederim . https://i.imgyukle.com/2020/04/14/QcVC7c.jpg
annee27 Ayni sorundan muzdaribim arkadsm ocaktan once 1200 kraftin arabasini aldi travel sistem suan 2200 bukadar zam normalmi. Tabi o indirimden almisti ama 400 lira flndi en fazla indirimde. Yine cok zamlanmis dusmesini bekliyorum acikcasi ama zor gibi 🙄
iremgun Nur5516 evet fiyat olarakta uygun geldi bana açıkcası görünüş olarakta güzel geldi canım bakalım inşallah güzeldir😊
muhendisanne38 Meleknuur ebebekten Şubat ayındaki indirimden joie litetrax 3 tekerlekli bebek arabasını aldık puseti de var. Daha kullanmadık ama almadan önce denedim çok rahat manevra yapıyor