Svcnvebebegi Merhaba kızlar 22+3 haftalık hamileyim. Bu iki gundur ayakta durdugum zaman aniden baş dönmem oluyor ve bayılacakmısım gibi hissediyorum. Normalde tansiyonum hep düşüktür. Kansızlık falan da var. Ilaç kullaniyorum. Acaba kansızlıktan falan kaynaklanabilir mi?. Bu konuda bilgisi olan var mi
Ponciginannesi_ Svcnvebebegi tansiyondan oluyor o canım. Ben o zamnlar serum alıyordum öyle kendime geliyordum. Böyle başın döndüğünde hemen tuzlu birşey ye
Svcnvebebegi Ponciginannesi_ normalde tuzu hic sevmem ve yemem. Hamile kaldigimdan beri iyice kestim. Demek ondan. Tamam canim cok sağol
Ponciginannesi_ Svcnvebebegi yanında tuzlu krakeri hep bulundur. Birde acıkıncada oluyor. Acıkıyor ve anlamıyorda olabilirsin. Onun için sürekli atıştır