6745 canım Batman’da yalnızca sigorta hastanesinde yani devlette perinatolog var onun dışındaki hiç bir hastanede yok , bakanlarda perinatolog değil radyolog. Ben o dönem hem kendi doktorum Ercan hoca hem de medikal ‘de türkan hocaya sordum . Türkan hoca , biz zaten detaylıca bakıyoruz ve bir sorun görürsek yönlendiriyoruz ayrıca radyologlara güvenmiyorum ama yine de siz bilirsiniz demişti .Ercan hoca ise herhangi bir problem görünmüyor ama elbette bastırmanızda fayda var demişti ve bize sigorta hastanesinde sıra bulamayız diye diyarbakır’da bir perinatologa yönlendirmişti ama eşimin akrabası bize sigorta hastanesinde sıra bulabildiği için ona gitmiştik bilgin olsun . zaten sigortada da kolay kolay bakmıyorlar , hemen perinatologa gidemiyorsun önce kadın doğum doktoru bakıyor bir sorun görürse gönderiyor ama beni göndermişlerdi ve perinatolog uzunca bakıp bir sorun olmadığını söylemişti çok şükür